Sunday 23 March 2014

Sharing is caring



Kadangi pastaruoju metu esu šiek tiek užsiemusi su projektais, kuriais ketinu greitu metu pasidalinti su pasauliu ir žinoma su savo blogo skaitytojais, norėčiau, kad apie tai sužinotumėt pirmieji, todėl rekomenduoju pasekti mano blogą, o taip pat ir mano blogo feisbuk puslapį :) Jei dar neradote, nesugalvojote ar neapsiprendėte, kaip tai padaryti pasikartosiu ir pasidalinu apačioje kaip tai padaryti.





Visi bloggerio ir šiaip google account turėtojai gali paspausti ant mano bloge esančios nuorodos ir iš karto tapti mano blogo sekėjais. Taip pat galite padaryti ir paspaudę ant šios nuorodos.


Taip pat aš asmeniškai mėgstu užpildyti savo feisbuko news feed'ą įvairių blogų ir kitų gražių dalykų srautu, kurie man neretai praskaidriną sunkios dienos rytą prie kavos puodelio. Todėl patariu tą patį padaryti ir su mano blogu :)
Roses & Clothes facebook page 



Prieš darbo ar mokslų savaitę ir daugeliui mados megėjų ir gerbėjų po ilgo mados savaitgalio, šilto ir malonaus sekmadienio :)


No comments: