Thursday 11 December 2014

New Year party with New Yorker









whole look is from New Yorker

Days to biggest holidays of the year passes so fast (at least for me personally), so today I want to present you the look dedicated for New Year celebration inspired by New Yorker. I was never a fan of standard appearance, so for this case also I created a bit unconventional look.
I stick to my basic colour scheme - black and white, high wasted shorts is my own version of a tiny dress, to feel feminine, yet comfortable, with classic white blouse for something simple. I spice it up with this amazing fringe jacket (I have to admit, no matter how cheesy it may sound, I am a fan of fringe since it is so much fun) and something whimsical - this heart shaped bag. And since the fringe got this southern american vibe, I matched the shoes to the jacket - a version of a cowboy shoe (since wearing heels to the party seems to be whole lots of pain to my feet).
I hope you like it :)

Dienos iki didžiųjų metų švenčių lekia nepastebimai (bent jau man asmeniškai), todėl šiandien dalinuosi savo Naujųjų metų vakarėlio aprangos versija. Niekuomet nebuvau standartinių aprangų megėja, todėl ir šiuo atveju pasirinkau, mano nuomone, nestandartinį derinį.
Aš stengiuosi išlikti prie pagrindinių spalvų paletės - juoda ir balta, šortai aukštu liemeniu yra mano trumpos juodos suknelės interpretacija, kad jausčiaus moteriškai, tačiau tuo pat metu patogiai, suderinti su balta klasikine palaidine dėl jos paprastumo. Viską paįvairinu šia nepaprasta striukele su kutais (turiu pripažinti, kad ir kaip banaliai skamba, esu didelė kutų fanė, kadangi juos devėti yra taip smagu) ir širdelės formos rankinė tam, kad įnešti šiek tiek naivumo. Ir kadangi striukelė su kutais turi tam tikrą pietų amerikos pojūtį, aš prie jos priderinau batus - kaubojiškų batų atmainą (kadangi devėti aukštakulnius vakarėlyje man asmeniškai atrodo skausminga).
Tikiuosi, kad jums patinka :)


+


No comments: