Thursday 26 February 2015

Insta february





No matter how busy I am, I still usually find some time to take an instagram. And probably 
my instagram is the fastest way to know whats going on in my life. Like getting a cat. Or visiting a book fair. Or cutting my finger. So even if I am sometimes absent in my blog, follow my instagram, because I am rarely absent there (kinda goes into my job description).
P.S. you can also see my insta feed on the right of my blog ;)


Nesvarbu kaip užsiėmusi esu, aš dažniausiai randu laiko instagramai. Ir mano instagrama yra tikriausiai greičiausias būdas sužinoti, kas vyksta mano gyvenime. Kaip pavyzdžiui, nauja katytė. Arba apsilankymas knygų mugėje. Arba tai, kad įsipjoviau pirštą. Ir nors kartais apleidžiu blogą, labai retai apleidžiu instagramą (iš esmės tai įeina į mano darbo apibrėžimą).
P.S. dabar galit matyti mano insta nuotraukas dešinėje blogo pusėje ;)





No comments: