Thursday 19 March 2015

Trip to Warsaw





Hello everyone!
Those who follow my instagram, probably already know that I just came back from Warsaw, where I spent one day. Since I am a big fan of travels, I went there just because I could - my boyfriend had job conference and I decided to keep him company :)
So the trip was good, exhausting, but good. My main goal was to buy something nice there and walk around the city centre. Since I was pretty exhausted when I came there, I haven't bought much, but yet I am happy. I also walked around a bit and took few photos, which I am sharing with you.
After all I was surprised that Warsaw is bigger, much more beautiful and lived in than I recall. Lots and lots of skyscrapers and old buildings too. If you will ever get the chance to go there, I suggest you do it:))

//

Sveiki visi!
Tie, kurie seka mano Instagram paskyrą, tikriausiai jau žino, kad ką tik grįžau iš Varšuvos, kur praleidau vieną dieną. Kadangi esu didelė kelionių mėgėja, važiavau į Varšuvą vien todėl, kad galėjau - mano draugas turejo darbo konferenciją, todėl nusprendžiau palaikyti jam kompaniją :)
Taigi kelionė buvo gera, varginanti, bet gera. Mano tikslas buvo nusipirkti ką nors gražaus ir pasivaikščioti po miesto centrą. Kadangi tenai jau nuvažiavau pavargus, daug gražių dalykėlių nenusipirkau, bet tai ką nusipirkau, mane labai džiugina:) Taip pat šiek tiek pasivaikščiojau ir padariau kelias nuotraukas, kuriomis su jumis dalinuosi.

Galiausiai stebiuosi, kad Varšuva yra kur kas didesnė, gražesnė ir apgyvendinta nei aš prisimenu. Daugybė dangoraižių ir senų pastatų taip pat. Taigi jeigu pasitaikys proga ten nuvykti, tikrai rekomenduoju tai padaryti:)




+

No comments: