Saturday 8 June 2013

{ Breakfast club } London style.


Ok, the first thing I'm gonna change about my blog is order. I figured that my blog is getting a little bit messy, like my life, but now, when I have more time I'm gonna take my blog in control. And since once in a while I post the picture of my breakfast, I will call this section Breakfast club
Few month ago, me and my friends come up with this stupid joke about doing things "London style", so whenever we do something british we say London style. Since my breakfast today was accidentally on purpose oh so very british : Earl grey with milk in Jamie Oliver cup, with a cookie from Marks & Spencer while reading british Vogue, straight from London, I say "LONDON STYLE" :D

Gerai, nusprendžiau, kad pirmas dalykas, kurį savo bloge sutvarkysiu, yra įvesiu šiek tiek bendros tvarkos. Aš pastebėjau, kad mano blogas pasidarė šiek tiek chaotiškas, kaip ir mano gyvenimas, bet dabar, kai turiu daugiau laiko, paimsiu vadžias į savo rankas. Ir kadangi pastebėjau, jog laiks nuo laiko pasidalinu savo pusryčių nuotraukomis, pavadinsiu šią rubriką : Breakfast club.
Prieš keletą mėnesių, aš ir mano draugai sugalvojome tokį be galo lėkštą juokelį apie tai, kaip darom dalykus, kurie yra ypatingai angliški ir pavadinome tai "London style". Kadangi šiandien mano pusryčiai tyčia netyčia gavosi labai britiški : Earl Grey su pienu iš Jamie Oliver puodelio su sausainiu iš Marks&Spencer, skaitant naujausią Vogue numerį atkeliavusį į mano rankas tiesiai iš Londono, aš sakau "LONDON STYLE" :D

No comments: