Monday 10 June 2013

{ New in } Simple colours


When my friend said, that when he's gonna be back from America, he's gonna be changing his style to black and white, I said he was going out of his mind. I just love colors too much. But I guess, because we have different opinions about photography, I like colors, he likes black and white, it's pretty self explanatory. But my point being that lately I came back to black and white somehow. I finally admitted to myself that black suits me very good somehow. So when I saw these Zara pants I felt the old rock spirit and bought it along with some simple tanks tops.

Mano draugas sakė, kad kai grįš iš Amerikos jis pakeis stilių į juodai baltą. Pirmiausia aš jam pasakiau, kad jis tikriausiai išprotėjo. Man tiesiog per daug patinka spalvos. Bet kai pagalvojų, mūsų nuomonės skiriasi ir fotografijoje, man patinka spalvota, o jam juodai balta. Prieinant prie esmės, pastebėjau, kad pati pastaruoju metu pradėjau linkti prie juodai baltų rūbų, pagaliau sau pripažinau, kad juoda yra man viena labaiusiai tinkančių spalvų. Taigi, kai pamačiau šias Zara kelnes, pajutau senojo roko dvasią ir nusipirkau jas kartu su pora maikučių.

No comments: