Wednesday 19 November 2014

In the world of tech : sites and apps

Kadangi gimiau devynesdešimtaisiais ir mūsų karta yra ta karta, kuri puikiai sutaria su technologijom, aš nusprendžiau šį įrašą dedikuoti technologijoms ir kaip jos palengvina mano blog'inimo procesą.



Internete:

1. Pinterest. Nustebau sužinojusi, kad Pinterest yra ketvirta didžiausia socialinė platforma internete. Nors jei turėčiau pasirinkti tik vieną socialinę platformą likusiam savo gyvenimui, tikrai pasirinkčiau Pinterest. Sako, kad žmonės daug laiko praleidžia prisijungę prie Facebook, na aš praleidžiu tikrai daug laiko naršydama Pinterest'ą. Tai mano įkvėpimo šaltinis, viena pagrindinių paieškos platformų, laisvalaikio prie kompiuterio praleidimo būdas, ir kartais netgi rašau žinutes savo draugams per Pinterest. 
Kaip tai padeda? Rądusi ką nors įdomaus internete, prisegu tai į Pinterest. Vėliau, kai prireikia greitai per Pinterest susirandu ne tik tai ką prisegiau, bet ir nuotraukos šaltinį. Taip po truputį susikuriu kolekcijas, susikuriu interesų ratą. Tai kaip užrašų knygelė, kartais pasižiūri į tai, ką surinkai ir jautiesi įkvėptas iš naujo.
Mano Pinterest paskyra čia.


2. Bloglovin. Visi mano mėgstamiausi blogai vienoje vietoje. Tiesiog, nes taip paprasčiau. Anksčiau turėdavau naršyklėje prie skirtukų sudėtus visus mėgstamus blogus, dabar tiesiog nueinu į Bloglovin. Taip pat lengva atrasti naujus įdomius blogus.
Mano blogo paskyra čia.



3. Facebook. Per kurį laiką išmokau naudotis Facebook, kaip suaugęs žmogus ir atradau jo privalumus. Susikūriau savo interesų lauką, ir ryte atsikėlus tikrinu ne tai, ką mano draugai nuveikė ar kur pabuvo, o tai, kas mane įkvėpia. "Apsupk save gražiais dalykais" pagalvojau. Ir žinoma, visuomet tam, kad susisiekti su žmonėmis.
Blogo Facebook rasite čia.


Telefone:

1. Instagram. Mėgstu dėl neįpareigojančio formato. Nuo fotosesijų užkulisių iki kasdieninių maisto nuotraukų, viskas ten prigija. Apie kitus apps'us susijusius su fotografiniu socializavimusi nieko žinoti nenoriu, nes esu įsitikinusi mobiliųjų programėlių regresu. Gal ir klystu.
Mano Instagram paskyra čia.


Taip pat telefone naudoju šias programėles ir jomis labai džiaugiuosi:

iTunes U - kai nusibosta muzika, mėgstu susirasti kokią paskaitą ir jos paklausyti;
Translate - google translator app;
Messenger - Facebook. Viskas tuo pasakyta. Nebent bandysit iš jos išsiregistruoti. Beveik neįmanoma;
m.Ticket - Vilniaus viešojo transporto programėlė. Nors važinėju retai, tokio žanro naujovės man patinka;
Spotify - žemiau detaliau papasakojau.

Kompiuteryje:


Pirmiausia pasidalinsiu patarimu: visuomet stenkitės laikyti darbalaukį švarų, ant jo dėkite tik tai, kas privalo būti padaryta artimiausiu metu. Tai sako padeda susikaupti ir taip pat prisiryžti padaryti svarbius darbus. Taip pat ir naršyklė, kuo daugiau chaoso, tuo daugiau laiko iššvaistote. 

1. Spotify. Kai tik atradau šią programą, iTunes beįsijungiu, kai reikia atnaujinti telefoną. Naudoju tiek telefone, tiek kompiuteryje. Gali susirasti visas populiariausias dainas ir dar jų skirtingas versijas, taip pat, kai būna tokia nuotaika, kai nežinau ko nori, įsijungiu vieną iš paruoštų playlist'ų. Žinoma, turiu pridurti, kad norint telefone laisvai naudotis reikia Premium narystės. Tačiau aš sakau, kad tikrai verta.

2. Mail. Labai patogu turėti visas pašto dėžutes vienoje vietoje ir visuomet matyti, kai ateina naujas laiškas. 

 3. Adobe Photoshop. Nors kitomis nuotraukų redagavimo programomis net nebandžiau naudotis ir manau, kad kadangi esu gerai įvaldžius šią programą ir ją naudoju tikrai dažnai, tiek nuotraukoms tiek dizainui, tikrai nenorėčiau jos artimiausiu metu keisti. Juolab dėl neribotų galimybių. Dažnai naudoju ir kitą Adobe produktą - Adobe illustrator. Grafiniam dizainui ir įvairių vektorių kūrimui.

4. Final Cut Pro. Nors savo bloge neparodau, tačiau turiu slaptą hobį - filmavimą. Todėl ši video montavimo programa man yra tiesiog išsigelbėjimas. Tiesa, man priimtinesnė senesnė versija.

Taigi, tikiuosi susipažinot šiek tiek su mano bloginimo pasaulio užkulisiais, ir ketinu ateityje padaryti dar vieną įrašą apie techniką, kurią naudoju.
Iki greito :)



+
behind the scenes

1 comment:

Sakira said...


Just love your article.I do continuously look over your web site for brand spanking new articles.I am recently acting on associate app spotify premium apk cracked thats going awe-inspiring and special because of you 🙂