Wednesday 8 April 2015

OOTD: Blue stripes







Right now I am honestly jealous of all the people in all the warm places. Either it is springing Paris or sunny and warm Miami, I rather be there. Because it is almost mid spring, and it still feels like winter sometimes. It's also lots of good thing about spring - I get really excited to work of things. I usually get distracted by all the things that need to be done rather then focusing on what I want to do, and let's hope it's not gonna be the case. Or I need to change my routine and move my lazy ass much more.
But skip my complains and see my look where I went a bit blueish - something I don't do often.

Ph. by Ovidijus Maslovas

//

shirt - thrifted
jeans - Pull&Bear
heels - Zara

//

Šiuo metu tikrai pavydžiu visiems žmonėms, gyvenantiems ar esantiems ten, kur šilta. Ar tai žaliuojantis Paryžius ar saulėtasis Majamis, tai yra vieta, kur aš mieliau būčiau. Juk dabar jau beveik pavasario vidurys, o aš kartais dar pasijaučiu lyg būtų žiema. B
Bet pavasaris turi ir gerų dalykų - aš labai užsivedu kurti. Dažniausiai aš užsiverčiu įvairiais buitiniais reikalais, taip pat ne savo reikalais, ir pamirštu tai, ką aš iš tiesų noriu daryti. Taigi tikiuosi niekas mano įkvėpimo šį pavasarį nesužlugdys. Arba man tiesiog reikia pergalvoti savo rutiną ir daugiau dirbti.
Tačiau užteks čia mano sapalionių - geriau pažiūrėkite look'o nuotraukas, kur aš vieną iš tų retų kartų įvedžiau šiek tiek spalvos.


+
lookbook

No comments: