Thursday 9 April 2015

My late Easter




Better late than never, yes? I was scrolling trough my pictures and almost punched myself when I saw I haven't posted any Easter pictures. I also haven't wished everyone to have a great Easter, but that's post factum now. So my Easter was fine i guess. Time with my fam and stuff. Not a big fan of eggs myself. But I decided to make some breakfast for my boyfriend, and also decorated some eggs. I wanted to do that thing my mom does with bees wax, but it turned out to be a total disaster, so I went straight to the things I can work with - markers. I also wanted black eggs, but guess what? It failed me and turned out to be dark plum. Just a quick view of that here :)

//

Geriau vėliau nei niekada, tiesa? Aš žvelgiau per savo nuotraukas ir vos sau neįspyriau, kai pamačiau, kad nepaskelbiau savo Velykinių nuotraukų. Aš taip pat visiems nepalinkėjau gražių Velykų, bet tai jau post factum. Taigi mano Velykos buvo įprastos - laikas su šeima ir panašiai. Nesu didžiulė kiaušinių mėgėja. Bet nusprendžiau savo draugui pagaminti skanius pusryčius, ir taip pat dekoravau kiaušinius. Norėjau nudekoruoti vašku, kaip mano mama sugeba, bet kiaušiniai gavosi tiesiog baisūs, todėl grįžau prie to, ką moku - darbuotis flomasteriais. Taip pat norėjau juodų kiaušinių, bet dažai mane nuvylė ir gavosi tamsių slyvų spalvos kiaušiniai. Štai keletas nuotraukų :)


+
food



No comments: